اسلام و ایران

خوش آمدید:)))نظر یادتون نره

اسلام و ایران

خوش آمدید:)))نظر یادتون نره

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

اطلاعیه ای درباره بودنم

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۴۸ ب.ظ

سلام اگه دیدید در طی یکی دو ماهی پستی نذاشتم چون امکان داره دسترسی به اینترنت نداشته باشم پس تحمل کنید ببخشید که برای یک مدت طولانی نیستم








ممنون که هستید

۹۴/۱۲/۱۱ موافقین ۳ مخالفین ۰
دختر خانم

نظرات  (۳)

۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۱۱ مسافر کربلا
عب نداره ابجی
همیشه گلی
به ما هم سر بزن
پاسخ:
چشم
اگه وقتی پیدا شد میام
ممنون که هستید
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۰۱ نشانه گمنام
سلام عزیز اومدم بگم سال نو پیشا پیش مبارک
ـــــــــــــــــــــــ(( دعوتنامه))ـــــــــــــــــــــــــ
أعوذ بالله من نفسی
با سلام و احترام خدمت شما رزمنده گرامی که مدتهاست در عرصه ی جنگ نرم فعالیت خود را مبنی بر تبلیغ دین مبین اسلام و ارائه مطالب فرهنگی-مذهبی آغاز کردید، خدمت شما عرض شود که بنده مسئول سرپرست تیم وبلاگ نویس هستم وبلاگ خودم "مطالب مذهبی hosein00" هستش بنده طی این مدت اخیر شروع کردم که یک مجمع مجازی درست کنم و آن دسته افرادی که مثل جنابعالی دغدغه فرهنگی دارند و مایل به همکاری در زمینه های فرهنگی،مذهبی،دینی،قرآنی،هنری و ... میباشند و میتوانند با پست های تأثیر گذارشان اطلاعات فرهنگی آدمهارو بالا ببرن رو دور هم جمع کنم و یک مجمع خوب، جامع و کامل تشکیل بدهیم.
لذا از حضور جنابعالی صمیمانه دعوت میشود که به جمع ما بپیوندید البته اگه مایل هستید(هیچ اجباری در کار نیست) و مارا در انجام این فریضه بزرگ الهی کمک کنید.
اگه موافقید در وبلاگ خودم یک نظر خصوصی بذارید و اعلام آمادگی کنید.
بهشتی باشید
التماس دعا
یاعلی
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی